דפי נחיתה

דפי נחיתה הם ערוצי שיווק בעלי ערך אשר יכולים להועיל לכל סוג של עסק. בין אם אתה רוצה להגדיל את רשימת הלקוחות שלך או למכור מוצרים, דפי נחיתה הם דרך מצוינת למצוא לקוחות חדשים, ולהכיר לאנשים את המוצרים שלך.

דפי נחיתה מסייעים לך לבנות נאמנות של לקוחות ולהגדיל את הרווחים שלך על ידי התמקדות במטרה ספציפית לטווח קצר.

שלא כמו דף בית של אתר אינטרנט, אשר נועד בדרך כלל לספק סקירה כללית של העסק, דף נחיתה עסקי יעזור לך לבנות ולחזק את נאמנות הלקוחות ויגדיל את הרווחים שלך ע"י התמקדות במטרה ספציפית לטווח קצר.

כאשר אתה מגדיר דפי נחיתה עבור הקמפיינים הייחודיים, הקהלים, ואירועי קידום מכירות שלך, תוכל לספק לאנשים קריאה ברורה לפעולה, ולהקל עליהם לקנות את המוצרים שלך או להירשם לרשימה שלך.

קבע את המטרות שלך

לפני שתתחיל את בניית דף הנחיתה שלך, עליך לקבוע את מטרת הדף.
· האם דף זה ישמש למכירה של מוצר או אולי שירות
· מה הם תנאי ההמרה, האם זה טופס צור קשר, מס' טלפון, או אולי הצטרפות לרשימת תפוצה.
· מהם האלמנטים הדרושים לי בדף הנחיתה
· מי קהל היעד

למד את הקהל שלך

ניתן להגדיל את הרלוונטיות של דפי הנחיתה שלך ולקבל המרות רבות יותר – על ידי הקפדה על קהל היעד שלך ועל המסר שאתה מנסה להעביר. אין שני לקוחות זהים, לכן במקום להשתמש בתוכן גנרי לדף הנחיתה ולתת לכולם את אותה חוויה בדיוק, נסה ליצור מספר דפי נחיתה שונים, שכל אחד מהם ממקד לחלק מסוים מהקהל שלך.

אם אתה מפעיל עסק בתחום הלבוש, לדוגמה, תוכל לבנות מספר דפי נחיתה שונים עם תוכן אשר מותאם אישית ללקוחות החיים בחלקים שונים של הארץ. דף אחד עשוי לקדם בגדי ים לאנשים שגרים באזורים הקרובים לים, בעוד דף אחר עשוי לשמש כדי להציג את השמלות הצנועות שלך לאנשים שחיים באזורים דתיים.

השתמש בתמונות באיכות גבוהה

תפקידו של דף נחיתה הוא לגרום למבקר בו לבצע את הפעולה שאתה רוצה שהוא יבצע, לתמונות בדף הנחיתה שלך יש תפקיד מכריע במשימה זו והיא לתפוס את העין של המבקר ולהעביר לו את החוויה הרצויה כדי שיעשה את הפעולה הנדרשת ממנו. מומלץ להשתמש בתמונות באיכות גבוהה.

כלול מידע מפורט על המוצר או השירות שלך

דפי נחיתה, במיוחד אלה אשר נועדו לעזור לך למכור, נותנים לך הזדמנות מצוינת להדגיש פריט מסוים ולספר ללקוחות שלך למה הם חייבים את המוצר הזה. כלול מידע המתאר את המוצר ואל תשכח להרחיב על מפרט המוצר, כגון גודל או אורך. ספר ללקוחות שלך מה הופך את המוצרים שלך – ואת העסק שלך – לייחודיים.

בניית אמון על ידי שימוש בביקורות

האם אי פעם יצא לך לקרוא ביקורות על עסק או מוצר לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך? אם כן, אתה כבר מבין ויודע כי ביקורות באינטרנט יכול להשפיע ישירות על החלטת קניה של לקוחות. ללקוחות העסק אכפת מה הלקוחות האחרים חושבים על בית העסק ומוצריו.

מומלץ להשתמש במשוב החיובי שקיבלת מהלקוחות שלך על ידי הוספת ההמלצות שלהם ישירות בדף הנחיתה שלך. לא רק הערות שלהם יכול לעזור לך לפרסם את העסק שלך או מוצרים, הם עשויים גם להיות השלב האחרון של הלקוח הפוטנציאלי לפני קבלת ההחלטה הסופית שלהם לרכוש אצלך.

שילוב מבצעים וקופונים בדף הנחיתה

קופונים ומבצעים הם חלק מהכלים היעילים ביותר לייצר מכירות. למעשה, על פי סקר שנערך לאחרונה, 57% מהצרכנים טוענים כי עסקים המציעים מבצעים מיוחדים ללקוחות חוזרים בולטים מן התחרות. לכן, כאשר אתה בונה דפי נחיתה עבור העסק שלך, שקול לכלול קודי קופון ייחודיים או מבצעים אחרים כתמריץ נוסף עבור הלקוחות שלך.

כל דף נחיתה יכול להיות ממוקד לקהל מסוים – ולהיות בלתי תלוי באתר שלך, בחנות שלך או בכל שיווק אחר – כך שקל לפרסם תמריץ לחלק קטן מהקהל שלך, מבלי להשפיע על קידום מכירות או אסטרטגיות שיווק אחרות.

סגירת תפריט