בניית בטחון בדף נחיתה

בניית בטחון בדף נחיתה

אמון הוא הבסיס ליחסים טובים והגורם החשוב ביותר אשר משפיע על החלטת הלקוחות אם לבצע רכישה או פעולה כלשהי בדף הנחיתה שלך. למרבה הצער היעדר מגע ישיר באינטרנט מגביל באופן משמעותי את הביטחון של המשתמשים. משתמשים רבים עדיין לא סומכים על עסקאות מקוונות והם מפחדים לבצע רכישה או לשים את הפרטים שלהם באינטרנט. לכן, כאשר נאבקים על תשומת הלב של המבקרים בדף המחיתה, צריך להתמקד על אלמנטים לבניית האמינות של החברה. יצירת האמינות תסייע להם לקבל החלטה להניע אותם לפעולות ספציפיות.

לוגו בדף הנחיתה

היסוד הבסיסי המגדיל את אמינות החברה הוא הלוגו, ולכן הוא לא יכול להיות חסר בדף הנחיתה. זהו סימן, שבו משתמשים מזהים את החברה, כך שהוא גם בונה הכרה במותג. לוגו מוכיח כי הפעולה היא עבור חברה מסוימת, כך זה נותן תחושה של ביטחון. זה צריך להיות ממוקם על דף הנחיתה במקום גלוי, כך המשתמש יכול מיד לראות מי הוא מציע ההצעה.

פרסים

אם החברה הצליחה בכל דרך שהיא – היא צריכה להראות את זה! הדגש פסלים, אישורים או הבחנות בנוסף לאשר את הכישורים והמקצועיות, אשר מראה את החברה כפי אמין. זכור זאת, כדי להציג רק rewards אמיתי. אחרת, תוכל להשיג השפעה אחרת ולחשוף את החברה ללעג. זה לא קל להונות לקוחות, פעם איבד אמון יהיה קשה מאוד להחזיר.

 

תוספים חברתיים

אם המותג שלך פעיל במדיה חברתית, סמן אותו בדף הנחיתה שלך. תוספים מאפשרים שיתוף מידע ברשתות חברתיות, לא רק להקל על שיתוף התוכן, אלא גם מראה כמה אנשים כבר שיתפו את המידע עם חבריהם. כניסות מציין את מספר האנשים מרוצים ההצעה, ולכן המספר הגבוה יותר הוא יותר תשומת לב הודעה שווה. אמינות גם מגדילה על ידי פרסום plugin Facebook – Facepile, אשר מציג תמונות פרופיל של אוהדים. הצגת משתמשים אמיתיים שהם תומכי המותג, מאשרת את האותנטיות של ההודעה. הצגת מספר האנשים, שעמם הצלחת ליצור קשרים מקוונים, היא צורה נוספת של ההוכחה החברתית לנכונות בדף הנחיתה. בהשפעת הקבוצה קל יותר לקבל החלטה.

מימושים (פרויקטים)

לשכנע לקוחות פוטנציאליים על מקצועיות על ידי פרסום תוצאות העבודה שלך. הצגת מוצרים סופיים או מקרה מבחן קצר של השירות נעשה להציג את האפקט כי מקבלי יכול לקבל. המספרים עובדים ביעילות על התפיסה, ומראים תוצאות מרשימות שהושגו. תוכלו לבנות יתרון תחרותי.

בטיחות

הבעיה עם קבלת החלטה על הצעה היא לעתים קרובות עקב חוסר ודאות. אין קשר ישיר גורם סיכון כלשהו. תחשוב, מה יכול להעלות חרדה בקרב לקוחות פוטנציאליים ולחפש פתרון זה יהיה לחסל אותו. נמענים רגועים על ידי הוספת דואר. ז. מידע על עלות המשלוח, אמצעי תשלום, ערבות. פרטים קטנים אלה המשלימים הצעה צפויים על ידי המקבלים.

עדויות

אנשים לא בטוח של החלטותיהם, סביר להניח לקחת אותם מושפעים על ידי בחירה של אחרים. הדעות מטופלות כמו מדריכי דרך, אשר עוזרים לקבל את ההחלטה. תופעה זו, הנקראת ההוכחה החברתית של התקינות, צריכה להיות מיושמת על דף הנחיתה. פרסם הערות בדף של הלקוחות המרוצים שלך, המתארים בקצרה הופעות לאחר השימוש בהצעה. נסו לכלול בתוכן שלהם לא רק את ההערצה הכללית, אלא גם מידע בעל ערך. לפי המצגת כיצד המוצר / שירות לפתור בעיה תפעיל רצון הלקוח הפוטנציאלי. הפוך הודעה לאמינה יותר על ידי הוספת תמונה של מחבר ההערות. תמונות של דמויות מחייכות להקדיש תשומת לב רבה יותר של הנמענים ולהגביר את הביטחון. אם אתה פועל בתחום B2B אתה יכול להחליף דעות על ידי הפניות.

אחריות חברתית של העסק

חברות רבות כוללות באסטרטגיה שלהם את האחריות החברתית של העסק. מושג זה הוא עכשיו מאוד פופולרי ומוערך על ידי הצרכנים מודעים. כל פרואקטיביות חברתית, צדקה או איכות הסביבה, מקבלת את החברה באור חיובי. לכן, אם תפעל גם בשדה זה, נסה לפרסם מידע כזה בדף הנחיתה. תוכלו לבנות את התמונה של חברה ידידותית ומודעת, שווה להשקיע.

 

נסה לצייד את דף הנחיתה שלך עם לפחות אחד מאבני הבניין הנ”ל. זה מניע יעיל עבור מעוניינים, אך לא נקבע עדיין נמענים. להרגיע את הלקוח מרגיש בטוח יותר, והוא צפוי לעשות שימוש של ההצעה. ככל שתבנה יותר ביטחון, כך תקבל יותר המרות. זה גם יעזור לקבל דעות חיוביות על החברה שלך להציע, אשר יהיה מתוגמל בעתיד.