אז למה אנחנו באמת צריכים דף נחיתה?
לפני שנצלול לתוך הטיפים, הבה נבחן מדוע דפי נחיתה צריכים להיות מרכיב חשוב בתוכנית השיווק שלך.
דף נחיתה הוא מחולל לידים נהדר לעסקים. יש לראות בדף האינטרנט העצמאי הזה דרך לתקשר עם משתמשים וליידע אותם על ההצעה או השירות החדשים שלך. למרות שזה עשוי להיראות פשוט ליצור דף נחיתה, יצירת דף נחיתה עם המרות גבוהות היא מאבק של רוב אלו המשווקים בדיגיטל.
כדי לעזור לך ליצור דף נחיתה שממיר בפועל, אני הולך להראות לך מה אתה צריך לעשות וממה עליך להימנע בכל מחיר כדי לבנות דף נחיתה עם המרות גבוהות שמייצר יותר לידים.
המרכיבים העיקריים של דף נחיתה עם המרות גבוהות הם:
כותרת: זה לא מובן מאליו, כמובן. לכל דף נחיתה צריכה להיות כותרת שמושכת את תשומת הלב של המשתמשים.
כותרת משנה: מכיוון שהכותרת לא אומרת הרבה על מה שאתה מציע, כותרת משנה יכולה לעזור למשתמש להבין יותר.
ויזואליות: זה עוד אלמנט שאי אפשר לשכוח ממנו. לתמונות יש יותר כוח ממילים. למעשה, אנשים מעבדים תמונות 60,000 מהר יותר מטקסט.
הסבר: ספק הסבר כדי לשכנע את המשתמש מדוע עליו לבחור במוצר או בשירות שלך.
מידע ליצירת קשר: זה נותן למשתמש את ההרגשה שאתה זמין בכל עת שהוא צריך את המומחיות שלך.
קריאה לפעולה: אין דף נחיתה ללא קריאה לפעולה. זו ההזדמנות שלך לאסוף לידים.
טופס דף נחיתה: הקפד ליצור טופס פשוט המכיל רק את הנתונים החיוניים ביותר.
כל משווק יודע שאלו הם פריטי חובה בכל דף נחיתה שהם בונים. עם זאת, חלק מהאלמנטים הללו אינם מוערכים, ואנשים רבים שוכחים את כוחם האמיתי.
אחת הסיבות העיקריות לכך שדפי נחיתה אינם מתפקדים כמצופה היא שמשווקים לא בודקים או מייעלים את דפי הנחיתה שלהם. למעשה, שימוש בבדיקות A/B יכול להיות דרך יעילה לראות מה עובד עבור דף הנחיתה שלך ומה צריך לחתוך.
מכיוון שאני יודע עד כמה הלידים חיוניים וכמה מאכזב יכול להיות דף נחיתה שאינו מצליח, החלטתי לחפור לעומק ולראות מדוע יש דפי נחיתה עם שיעור המרה נמוך. מצאתי כמה תובנות נהדרות המגובות בנתונים, כמובן, ואני רוצה לחלוק אותן איתכם.
ועכשיו נעבור לעשרת הטיפים:
- התמקד תמיד בהצעה אחת! נתונים סטטיסטיים מראים ששימוש ביותר מהצעה אחת יכולה להפחית את שיעור ההמרה שלך ב-266%. למרות שאולי תרצו להפוך את דף הנחיתה למושך ככל שתוכל ולהוסיף כמה שיותר הצעות ושירותים, אני ממליץ בחום להיצמד להצעה אחת. ותעשה את זה נהדר!
- שיהיה לכם דף נחיתה ארוך אני חוזר עם הנתונים הקשים על זה. הייתי קצת בהלם לראות שדף נחיתה ארוך יש סיכוי גבוה יותר להמיר. למעשה, דף נחיתה ארוך יכול להביא עד 220% יותר לידים בהשוואה לדף נחיתה קצר. למה? כי אנשים סומכים על מותגים שיש להם יותר מה להציע. גם דפים קצרים יותר עובדים, אבל הם מיועדים ללידים שיודעים בדיוק מה הם רוצים.
- אל תכלול סרגל ניווט סרגלי ניווט נהדרים עבור אתרים גדולים. עם זאת, נראה שהם מסיטים את דעתו של המבקר מסגירת העסקה בדף נחיתה. במחקר מקרה של בדיקת A/B, נצפה שביצוע דבר פשוט כמו הסרת סרגל הניווט, יכול להגדיל את שיעור ההמרה ב-100%.
יש לזה הסבר די פשוט: אם לליד יש “מוצא” כמו קישור לאתר אחר או סרגל ניווט, סביר יותר שהם ילחצו עליו וישכחו מההצעה שלך. הסרת כל הסחות הדעת יכולה לעזור ללקוחות פוטנציאליים להתמקד בדף הנחיתה ולפעול.
- התמקדו בכותרת למרות שהיית רגיל להתמקד בכל העותק של דף הנחיתה ולהפוך את ההצעה לכמה שיותר מדהימה, דף נחיתה עם המרות גבוהות מתמקד בכותרת.
הסטטיסטיקה גם מראה ש-90% מהאנשים שקוראים את הכותרת שלך קוראים גם את הקריאה לפעולה שלך. מקריאה להמרה זה רק צעד אחד, נכון?
- ויזואליות מושכת את העין כל דפי הנחיתה משתמשים בוויזואליים, זה בטוח. עם זאת, יש הבדל בין שימוש בתמונות מאגר לבין יצירת תמונות ויזואליות חדשות מושכות עין בעצמך. סרטונים הם רעיון מצוין בכל הנוגע לדפי נחיתה. נתונים סטטיסטיים מראים ששימוש בסרטונים בדף הנחיתה שלך יכול להגדיל את ההמרה ב-86%.
- גורמי כאב והנאה – כולם רוצים להימנע מכאב ולמצוא הנאה. זה נכון בחיים האמיתיים, אבל זה תקף גם באופן שבו אנחנו קונים, במוצרים שבהם אנחנו משתמשים ובאיזה קריאה לפעולה אנחנו פועלים. אם דף הנחיתה שלכם אינו מטפל בבעיה העיקרית של המשתמש ואינו מציע פתרון מהיר ופשוט, לקוחות פוטנציאליים פשוט יסגרו את העמוד. גרום למשתמש להרגיש קצת כאב כאשר הוא קורא את דף הנחיתה שלך. לאחר מכן, תמצא את הפתרון היחיד: ההצעה שלך. חפרו קצת ותראו מה הבעיה העיקרית של קהל היעד שלכם.
- השתמש בהמלצות, המלצות בונות אמון, ואמון ממיר אנשים! ניתן לראות המלצות בדיוק כמו ביקורות פרט לעובדה שהם סוקרים מותג ושירותים שלהם במקום מוצר בחנות. לקוחות פוטנציאליים מעריכים את דעת הלקוחות לשעבר. הסטטיסטיקה מראה לנו ש-66% מהאנשים סומכים על חוות דעת של לקוחות שפורסמו באינטרנט. עדות צריכה להכיל את שם הלקוח/המותג, תמונה והביקורת. עדות וידאו טובה אפילו יותר אם אתה יכול להכניס אותה.
- אחריות – כולם צריכים אחריות. בדיוק כמו כשאתה רוכש מוצר באינטרנט, ויש לך 14 יום להחזיר אותו תמורת החזר מלא. דף נחיתה צריך להראות שאנשים יכולים לקבל את כספם בחזרה, יכולים לקבל הנחה או כל סוג אחר של אחריות שמתאימה לסוג העסק שלך.
- קריאה לפעולה מותאמת אישית ככל הנראה, עלינו לשנות את הדרך בה אנו מסתכלים על CTAs. גיליתי שקריאה לפעולה מותאמת אישית מניבה ביצועים טובים יותר ב-202% מה-CTA הרגיל “שלח” או “קבל את זה עכשיו”.
יצירת קריאה לפעולה
יצירת קריאה לפעולה חכמה פירושה התאמה אישית של הקריאה לפעולה עבור לידים. זה צריך להיות שונה ממה שמבקרים פשוטים רואים.
בנה את ה-CTA שלך כדי למשוך את תשומת הלב של לידים ולהראות להם איך לפתור את הבעיה שלהם.
- הימנע יותר מלבקש יותר מדי מידע אישי בטופס דף הנחיתה אם אנשים אהבו את הקריאה לפעולה והגיעו לכאן, כל מה שהם צריכים לעשות הוא למלא את הטופס.
עם זאת, נצפה שלטופס דף הנחיתה יש גם השפעה על ההמרה. למרות שאנשים עשויים לאהוב את ההצעה שלך, הטופס יכול לגרום להם לברוח. בעוד שיש אנשים שחושבים שאורך הטופס הוא זה שמרחיק אנשים, זו לא בעיה גדולה. לבקש יותר מדי מידע מיותר הוא זה שיכול להשפיע על הביצועים של דף הנחיתה.
כמו כן, אנשים לא אוהבים טפסי יצירת קשר שרוצים את כל הכתובת שלהם ואת מספר הטלפון שלהם.
הפוך את מספר הטלפון לשדה אופציונלי בטופס מכיוון שהוא מקטין את הנטישה מ-39 אחוז ל-4 אחוז בלבד. כמו כן, ייתכן שתרצה לכבות את ה-captcha כדי להגדיל את שיעור ההמרה.
כל עסק הוא שונה מה שאומר שאתה צריך לבדוק כל סוג של דף נחיתה ולראות מה מתאים לך. בדיקת A/B היא חיונית כשמדובר בדפי נחיתה בעלי המרות גבוהות. האם ניסית אחת מהטקטיקות הללו? כתוב את התוצאות בקטע התגובות כי אני סקרן לראות איך עמוד הנחיתה שלך מתפקד.